به سایت ما خوش آمدید . امیدوارم لحظات خوشی را درسایت ما سپری نمایید .

خوش آمدید

این توضیحات و عنوان از ویرایش قالب ، قابل تغییر است.

مکان تبلیغات شما

امکانات وب

پر مخاطب ها

    عضویت

    نام کاربري :
    رمز عبور :

    شماره مجازی دائمی ایالات متحده یا Google Weiss یکی از خدمات Google است که می توانید برای دریافت شماره تلفن در ایالات متحده خریداری کنید.

    گوگل ویس کدام حساب ها را می تواند بخرد؟

    • ساخت اکانت اینستاگرام
    • تأیید و وریفای بایننس ایالات متحده
    • وریفای حساب بایننس
    • یک اپل آیدی دائمی بسازید
    • ساخت اکانت واتساپ (آموزش)
    • برقراری تماس صوتی با ایالات متحده (رایگان)
    • ارسال یا دریافت اس ام اس به صورت رایگان
    • ایجاد حساب کاربری در صفحات مختلف خارجی که نیاز به تایید شماره دارند
    • استفاده نامحدود و نامحدود رایگان و بدون نیاز به شارژ مجدد
    • شماره ایجاد حساب فیس بوک ایالات متحده


    اگر برای تأیید حساب فیسبوک خود به یک شماره ایالات متحده نیاز دارید، بهترین گزینه استفاده از شماره مجازی Google Weiss است. همچنین می‌توانید حساب فیسبوک خود را با یک شماره دائمی ایالات متحده تأیید کنید یا می‌توانید شبکه‌های اجتماعی دیگری ایجاد کنید. یکی از مزایای گوگل ویس این است که دائمی و همیشه در دسترس شماست و هر زمان که نیاز داشتید می توانید از آن استفاده کنید.

        

    خرید گوگل ویس دائمی برای بایننس
    همانطور که می دانید یکی از مشکلات ایرانیان ایجاد اکانت قانونی در بایننس است و اگر بخواهید اکانت ساب بایننس بسازید باید از یک شماره خارجی معتبر استفاده کنید. یکی از بهترین شماره های مجازی دائمی برای بایننس گوگل ویس است که دارای پیشوند ایالات متحده و همچنین دائمی است و در صورت نیاز به تایید مجدد آن در حساب خود می توانید به این شماره دسترسی داشته باشید.

    Google Weiss یا شماره مجازی دائمی ایالات متحده را بخرید
    پس از خرید یک شماره مجازی گوگل ویس، یک شماره تلفن ایالات متحده خواهید داشت که فقط متعلق به شماست و هیچ کس دیگری به آن دسترسی نخواهد داشت.

    در واقع با گوگل ویس می توانید یک شماره مجازی داشته باشید که به راحتی از طریق چندین گوشی هوشمند و سیستم دسکتاپ خود به آن دسترسی داشته باشید.شماره مجازی دائمی آمریکایی

    خرید گوگل ویس به این معنی است که شما فقط یک بار پرداخت می کنید و این شماره مجازی را در ایالات متحده خریداری می کنید. در نظر داشته باشید که بعد از خرید نیازی به شارژ کردن شماره google voice خود ندارید و برای همیشه در دسترس شما خواهد بود و حتی می توانید چندین اکانت با آن شماره ایجاد کنید. شماره صوتی گوگل گوگل محدودیتی ندارد و با آن می توانید در تمامی نرم افزارها و سایت هایی که نیاز به شماره آمریکا دارند ثبت نام کنید و کد تایید دریافت کنید.

    خرید شماره مجازی آمریکایی
    اگر نیاز به خرید یک شماره مجازی آمریکایی دائمی و همیشه در دسترس دارید، بهترین پیشنهاد برای شما گوگل ویس است که هزینه آن نیز بسیار ناچیز است.

    با خرید یک شماره مجازی آمریکایی یک شماره با کد آمریکایی خواهید داشت که می توانید به صورت نامحدود با آن تماس بگیرید و پیام ارسال و دریافت کنید. از این شماره برای ایجاد حساب کاربری در سایت هایی استفاده می شود که امکان ساخت اکانت با شماره ایرانی وجود ندارد، بسیار مفید و موثر است.

       

    برای اپل آیدی خود یک شماره مجازی بخرید
    شما می توانید اکانت اپل آیدی خود را به صورت امن و آسان با یک شماره مجازی دائمی در ایالات متحده ایجاد کنید و همیشه به آن دسترسی خواهید داشت و هیچکس جز شما به این شماره و اطلاعات دسترسی نخواهد داشت.

     

    شماره تیک آمریکایی
    اگر می خواهید در شبکه اجتماعی TickTock ثبت نام کنید و به یک شماره ایالات متحده ایمن که همیشه در دسترس باشد نیاز دارید، گوگل ویس بهترین گزینه است. با هزینه ای بسیار ناچیز می توانید یک شماره آمریکایی مناسب برای ساخت اکانت خارجی تهیه کنید یکی از ویژگی های گوگل ویس این است که برای ساخت اکانت های تیک تاک و سایر شبکه های اجتماعی استفاده می شود.

     

    خرید شماره مجازی دائمی
    بسیاری از دوستان مهم می دانند که تعداد آنها ثابت باشد و به شماره ای نیاز دارند که همیشه در دسترس آنها باشد و فقط متعلق به آنها باشد. اگر نیاز به خرید یک شماره مجازی دائمی با پیشوند آمریکایی دارید، گوگل ویس بهترین گزینه است. این برای تو است.

    Google Weiss چگونه کار می کند
    برای استفاده از گوگل ویس کافی است یک شماره مجازی از Planet Players خریداری کنید و پس از آن می توانید به راحتی از آن در حساب کاربری خود استفاده کنید. لازم به ذکر است استفاده از گوگل ویس هزینه مکالمه کمتری خواهد داشت. این سرویس یک شماره ویژه برای ارسال پیام، برقراری تماس ارائه می دهد. افراد دارای Google Weiss به همه پیام‌هایی که می‌خواهند دسترسی دارند. همچنین می توانید تغییر مسیرها و منشی تلفنی را در Google Weiss راه اندازی کنید. علاوه بر این، تماس های بین المللی به صورت رایگان امکان پذیر خواهد بود و هیچ تفاوتی با تماس های داخلی ندارد.
    بدون شک گوگل ویس را می توان بر روی هر دستگاهی که به اینترنت متصل می شود استفاده کرد. این سرویس شباهت زیادی به جیمیل دارد و می توان از آن به صورت آنلاین استفاده کرد. از ویژگی‌های مثبت شماره مجازی گوگل ویس می‌توان به قابلیت ادغام با تماس‌های تلفنی و پیام‌های متنی، شناسه تماس گیرنده، کپی هر پیام صوتی، سفارشی‌سازی خوش‌آمدگویی و فیلتر کردن هرزنامه اشاره کرد.

    یک شماره مجازی دائمی ایالات متحده برای Google Voice دریافت کنید
    دریافت شماره مجازی آمریکا به این صورت است که پس از خرید جیمیل و رمز اکانت گوگل ویس شما برای شما ارسال می شود و با ورود به آن حساب می توانید از شماره مجازی دائمی آمریکا استفاده کنید. همچنین می توانید این شماره مجازی گوگل ویس را به جیمیل خود انتقال دهید و به صورت نامحدود و بدون محدودیت از آن استفاده کنید.

    مکان یک شماره مجازی در ایالات متحده
    ما با کمک شما دوستان عزیز و ارائه خدمات سریع و ارزان توانسته ایم به یکی از اصلی ترین سایت های خرید شماره مجازی آمریکایی در ایران تبدیل شویم و امیدواریم بتوانیم بهترین خدمات را به شما همراه همیشگی ارائه دهیم. متعالیشما می توانید هر سوالی دارید از طرفداران ما بپرسید و مشکل خود را حل کنید.

    برای ایجاد واتس اپ یک شماره مجازی آمریکایی بخرید
    بسیاری از دوستان باید برای کسب و کار و حتی حساب شخصی خود یک واتس اپ با پیشوند آمریکایی ایجاد کنند. برای آنها مهم است که این شماره همیشه در دسترس باشد و بتوانند از آن استفاده کنند. پیشنهاد ما برای شما دوستان عزیز گوگل ویس به این دلیل است که با این شماره امکان ساخت واتس اپ وجود دارد و می توانید از آن برای ایجاد اکانت های دیگر مانند ساخت اپل آیدی و سایر سایت های خارجی استفاده کنید.

    تنها چیزی که برای ایجاد واتس اپ با گوگل ویس نیاز دارید توجه به چند نکته است که به راحتی می توانید از راهنمای ساخت واتس اپ با گوگل ویس یاد بگیرید.

    1 2 3 1 2 3 1 1   2 1 1 2 3 4

    1 2 3 4 1 2 3 4 1 2 3 4 5 6 1 2 3 4 5 1 2 3 1 2 3  4 5 6 7 8 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 1 2 3 4 5  1 2 3 4 5 6

    mehdi
    چهارشنبه 27 مهر 1401 - 13:04
    بازدید : 459

    آمار سایت

    آنلاین :
    بازدید امروز :
    بازدید دیروز :
    بازدید هفته گذشته :
    بازدید ماه گذشته :
    بازدید سال گذشته :
    کل بازدید :
    تعداد کل مطالب : 14
    تعداد کل نظرات : 1

    خبرنامه